13.2.07

de la faţa locului

Ieri ştiu sigur că am avut o zi interesantă în trafic, dar cum în ultimele câteva zile am îmbătrânit simţitor, am uitat ce s a întâmplat exact, la fel cum mi am uitat şi cele doua idei pentru articolul Şapte Seri, avută una sâmbătă dimineaţă şi una parcă vineri seara, aşa că am sfâşit prin a scrie mizeria aia de articol despre Buşteni (mă rog, altă mizerie şi Buşteniul).
Aşa, ca să nu uit de azi, azi, dragi cititori pietoni, am avut parte de o venire liniştită până la serviciu, cu excepţia faptului că pe Lemnea, de pe trotuarul opus, printre maşinile din sens opus, mai exact după clasicul troliebuz sau microbuz sau ce naiba era, ca să nu vezi nimic, a ţâşnit o bătrânică. Foarte agilă, e drept, dar tot a trebuit să reduc subit şi drastic viteza de pe la vreo 40 până la 15 în aprox. 10 metri. Asta spre disperarea Kiei din spate, care, văzând probabil scena, a băgat o m. Din nefericire pentru ea, bătrânica, ajunsă în siguranţa 'rului amărâtei mele de supernova, ( chiar, de ce oi fi luat-o cu închidere centralizată ????grrrrr) s a întors şi s a uitat (mă feresc să adverbuiesc felul în care s a uitat, dar să zicem că mi s a părut puţin întrebătoare) la MINE, nu la Kia, iar de la mine a căpătat doar o înclinare uşoară din cap, cam cum face Kiri când nu înţelege ceva ( de exemplu cum poţi să fii atât de prost încât să ţi curgă ceva din ochi). Eh, mai târziu, când am lăsat să traverseze în siguranţă un căţel, în curba de la Liceul de Muzică, Kia s a enervat şi mi a trântit şi mie o m.

Niciun comentariu: