21.3.07

Despre amor şi depresii

Nu cred c am vrut să parafrazez vreun titlu, deşi acu că mă uit la al meu îmi vine în minte despre dragoste şi alţi demoni. Noroc cu umorul meu care, cică, mă va scoate din multe belele şi care m a îndemnat să folosesc, inconştient, două cuvinte cu care eu de fapt fac mişto de termenii adevăraţi, ăia de ţi înfig cuţitu n piept cu prăsele cu tot: dragoste şi durere.
când mă înamorez mă bufneşte râsul, văd amoraşi peste tot, ce mai, sunt amorezată până n călcâie, săgetată peste tot de drăcuşoru ăla mic şi obraznic, injectată cu o substanţă care nu mă lasă să stau pe curu' (ai că nu e vulgar!!!) meu şi mă obligă să fac numa' tâmpenii.
când nu mi iese (oho, de cele mai multe ori) am şi io depresii, adică plâng niţel, mai ales de nervi (cum naiba mi a scăpat ăsta!?) dar făcând în permanenţă mişto crud de ăla, de mine, de toată lumea, ce mai, râsu plânsu de toată frumuseţea. Câteodată depresiile astea m au ţinut chiar şi 3 zile ! Wow! Probabil că nu sunt eu făcută pentru vreo chestie d aia MAAAAARE şi serioasă, ca Beatrice şi Dante, ca Romeo şi Julieta, ca Tanţa şi Costel.
În prezenţa depresivilor adevăraţi, nu prea ştiun cum să mă comport. Am tendinţa de a i lua la şuturi în gură de genul uite mă ce frumos e afară, ditamai creanga de cireş, păsărele cântă indiferent că ai sau n ai tu cu cine să te pupi sub pomi, pe bănci,prin tufişuri etc. Aşa că la ce bun să ţi verşi ficaţii, mănânci neuronii, erodezi stomacu, înroşeşti ochii, împietreşti sufletu, dacă ORICUM nu se poate schimba nimic ? Nu se scutură cireşii, nu se strică vremea, păsărelele nu pier mâncate de pisici în minutul următor, iar ăla-aia nu s ar întoarce la tine nici dacă s ar declanşa războiul nuclear, ceea ce Doamne feri. Şi aşadar,deci,prin urmare, la ce bun să te boţească, asurzească, orbească depresia, durerea, pierderea ?
Există dureri mari în lume, de acord. Nu putem face mişto de toate, n ar fi frumos, unele dureri sunt sfinte. Dar zău dacă asta e una dintre ele. Dacă mi ar lua cineva puterea de a râde imediat ce o nereuşită amoroasă m a plesnit peste faţă, cred c aş muri pe loc. Şi ce aş câştiga ?
La oaste, băăăăăăi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da, da, da! Aha, aha, aha!

Ana spunea...

asta cred ca e o melodie...