11.4.07

Mai deştepţi ca noi

Am mai jos câteva precizări şi corecturi făcute la articolul meu de săptămâna trecută. Aş zice că acest mesaj dovedeşte faptul că cei care citesc în colţul meu sunt mult mai deştepţi ca mine, dar mi-e să nu credeţi că zic asta pentru complimentele de la sfârşitul mesajului. Care, aş fi nesuferită să nu recunosc, m-au făcut să mă simt bine înainte de Paşte. Vă întorc tuturor urările de bine şi, fiindcă am trecut de Paşte, le extind pentru până la Înălţare sau, de ce nu, pentru tot anul. (A.M.C.)

„Stimată Ana Călin, vă citesc cu mare interes articolele din revista Şapte Seri şi de data asta vreau să vă precizez următoarele chestiuni: printre vedetele care vor veni în această primavară şi vară la Bucureşti şi în România în general, mai există şi unele nume nemenţionate de dvs: Gloria Gaynor, pe 13 mai, la Sala Palatului, la ora 20.00, un singur concert extraordinar susţinut in România, iar la Festivalul de Jazz de la Sibiu va cânta Dee Dee Bridgewater, dar nu şi Jan Garbarek - aţi făcut o confuzie, marele Jan Garbarek va veni la Gărâna, lângă Reşiţa, la Festivalul de Jazz care începe pe 12 mai. La Sibiu vor fi Didier Lockwood, Archie Shepp şi Chico Freeman@Julio Baretto şi alţii, desigur. La Festivalul de Jazz de la Bucureşti, care va începe pe 5 mai, va fi prezent, din nou doar la Bucureşti, din păcate, unul din cei mai bine cotaţi muzicieni de jazz-blues din Italia, Larry Franco (pianist şi o voce de excepţie) alături de trei mari muzicieni extraordinari... şi lista ar mai putea continua, dar mă opresc aici cu regretul că nici eu, nici alţii de vârsta mea nu-l vom putea vedea, dupa atâtea promisiuni de ani de zile, pe marele Roger Waters nici anul ăsta la Bucureşti... sunt un fan Pink Floyd şi credeam că in 2007 voi avea acest mare privilegiu, de a-l vedea şi asculta pe marele rocker american, (nota mea: aici nu prea sunt de acord, Waters e englez) în România... Deh! Întâietatea o au tot ungurii, cehii, slovacii, polonezii şi mai e la urmă şi Românica, mai pe la coadă... !

Vă mulţumesc că aţi lecturat cu atenţie mesajul meu şi promit să vă citesc în continuare, mai ales că sunteţi o fată frumoasă şi talentată la scris!

Vă doresc un Paşte Fericit şi Senin cu multe bucurii şi împliniri! 

Adrian Puşcaşu – Bucureşti”

Niciun comentariu: