30.5.07

Blonde la stop sau să mai râdeţi un pic...

2007
Astăzi dimineaţă am încercat să i pun câinelui lanţul cu chei la gât, (în loc de lesă) iar pe periuţa de dinţi am turnat deodorant (adică l am frecat în lungul periuţei, că e solid!!!) în loc de pastî de dinţi.

2006 (aceeaşi perioadă)
Mi am pus telefoanele în frigider. Nemaiavând nici unul, m am sunat de pe fix. Nu se auzea nimicuţa, dovada supremă că frigiderul stă bine cu antifonarea. I adevărat, nu şi cu răcitul.

2005 (idem)
Am pierdut maşina 3 zile, deoarece bineînţeles, nu am mai ştiut unde am parcat o. Nefiind, din fire, răbdătoare, am lăsat o naibii, până când "m a chemat" ea.

2004
Mi am uitat cheile în uşă. Pe dinafară. venită într o zi de la muncă, bolnavă de căldură (şi de altele, probabil) mi am aruncat lenjeria la gunoi.

2002 şi restul
Nu mai ţin minte mare lucru. Decât că în mod constant numesc savoniera cu numele plafonierei şi invers.

2 comentarii:

Anonim spunea...

uita drumul de intors de la mare:))

Ana spunea...

ah, CE BINE AR FI. asta inseamna ca intr o zi m as putea marita cu tom hanks ????