12.10.07

pleonasme din trafic

De ce ţi ai luat o bengoşenie de maşină, mare, poluantă, cu roata cât 2 din ale mele, dacă ocoleşti delicat, (ca o balenă) pe orice străduţă, orice mic şănţuleţ ?!
XXX
Anul trecut, pe gheţuş, am intrat cu viteza de 1km/h într un wv passat. După ce, la faţa locului, buşitul a zis că n are nimic şi să merg liniştită, pe urmă m a găsit la firmă şi a început să mi ceară bani pentru diverse chestii pe care i le "spărsesem intern", printre care şi turbosuflanta. La a treia cerere de bani, pentru o altă reparaţie "gravă" (care la acel wv costa 135 RON!!!) l am întrebat cu grijă pe om dacă e sigur că, date fiind stricăciunile majore provocate, n am omorât cumva şi vreun pasager...
Şi i am dat sfatul pe care îl repet şi Jipiştilor de azi: luaţi vă, frate, Supernova!. Nu e aşa sensibilă, nu se buşeşte uşor. Baftă !

Niciun comentariu: