27.11.07

Ce zi frumoasă !


am avut o zi tare frumoasă, telefonul a sunat începând de la ora 8 şi 50, cu cătălin, căruia i am şi închis, fiindcă se dormea. cătălin a fost oricum primul cu la mulţi ani ul anul ăsta, a început de p 24. Şi a dorit să fie primul... şi a reuşit !

Primele mesaje primite în legalitate, la ora 0, au fost ale selkiei şi lulu hillerin. se ştie cine nu se bagă în pat devreme !
M au sunat radu b, miki, ioana din timişoara, andrei de la 3, radu,dana, delia, andrei partoş,amma, danetta, mugurel, vlăduţ, marius chivu,mişa, amalia cu vifor,alecu şi mihail, fraţii mei, none, roxana, coca, mama badi, adică apoximativ trei sferturi din cartierul militari.
mi au scris mesaje mugurel, mihail, , dan rădulescu,tata, danetta, sânziana, cătălina, magdone, carbahal, iuliana b1,dragoş panaitescu, fratele ruxandrei, cea care m a văzut prima de ziua mea, dimpreună cu sorin, dana şi zoli. alte mesaje de la kirk şi...vodafone :)

bătălia adevărată s a dat pe messenger. mi au scris (şi mi am tocit încă o dată tastele !) liviu, andreanum, diana popescu, radu b., ruxandra de la serviciu, danetta, berti,nana iorgulescu,rockeru somer,ionut paraschiv, mary alexe şi câte şi mai câţi pe care pur şi simplu poate nu mi i aduc aminte acum.

am dat şi eu un mesaj, "cum, ai uitat ?", în urma căruia m a sunat, finalmente, şi Tav, care, zăpăuc şi mereu cu probleme persoanale, m a scăpat din vedere, dar nu l am putut eu lăsa s o facă, căci n aş fi putut dormi linştită.

familia mi a dăruit un splendid aparat de fotografiat, pe care l am folosit imediat, asta în cazul în care aţi crezut că poza tortul e uşchită de pe net!
Am avut o zi frumoasă şi pentru asta nu prea ştiu cum să vă mulţumesc tuturor!

p.s.o menţiune specială colocatarului de zi de naştere, Claudiu, care s a născut în acceaşi zi cu mine,dar cu 6 ani , 9 ore şi 5 minute mai târiziu. La mulţi ani !:)

Un comentariu:

Unknown spunea...

la multi ani sanatosi. ai ascultat david de ziua ta? io in heavy.