21.12.07

adieu MOM pe bune :(


Sunt puţintel tristă, îmi vând maşina. E prima mea maşină şi cea mai iubită şi am inima grea că o dau altcuiva, că nu mi permit s o ţin sau s o fac, vrăjitoreşte,mică mică şi s o iau în casă...
Viaţa pe care am trăit o în ea ?

am cumpărat o şi a venit înainte de a mi se elibera carnetul, pe care îl luasem. ca să mă obişnuiesc cu ea, am luat mama şi tata (care a condus până) înparcul tineretului, pe aleile din jurul palatului copiilor, unde mă tot dusesem cu instructorul şi credeam e că nu e drum public. tata pe piatră cu un ziar mare în faţă, mama lângă mine, cam îngrijorată de cum "mă obişnuiesc" cu maşina... halt,poliţie, carnetul, vă rugăm, păi nu l am, l aţi uitat, nu mi s a eliberat, deci n aveţi, serios ??? serios...aaaa, băieţii care jucau fotbal îl trag pe tata de mânecă vezi că au venit ăia la fii ta, tata aleargă, eu în sudori... adică asudată, băi. între timp unul din poliţişti se luminase, dvs. nu lucraţi la atomic ? ba ...da... am citit de dvs în XXXX, aha... eu feţe feţe...daaaaa, păi şi cum dvs care aţi uzurpat atomicu v aţi luat doar o dacie ? păi (ca dovadă că sunteţi praf şi credeţi toate tâmpeniile) iaca...asta mi a luat. bine,domnişoară, sunteţi star, vă lăsăm... Cu MOM era să mi ia carnetul înainte să l am...(va urma)

Un comentariu:

Anonim spunea...

acu' 6 ani cand venisi la craiova era noutza. simpatica masinutza