8.2.08

Bombăneli de dimineaţă

Mica mea problemă este lipsa de punctualitate.
De fapt, nu o am eu (şi am martori pentru asta !) ci am o problemă CU ea, când se iveşte la alţii.
M am trezit la 8 ca să spăl căţeaua ( frizerul mi a zis să vin cu ea spălată de acasă, că i se tocesc foarfecile, daaaa?) pentru că la 9 era programată la tuns.
La 9 cobor fără căţea să mă scuz încă 5 minute, ca să n o aduc chiar udă - da, mi e frică să nu răcească. Domnul frizer nu a venit, dar vine la 9.15... Tocmai bine, dar sunteţi sigură ? Mai bine vă las nr de telefon ? Nuuu, cp vine.
Evident, am coborât cu câine jilav la 9.15 şi domnu e abia la Pieptănari în metrou, mai bine vă luam numărul...
Am plecat bombănind. Sigur, de ce să nu cobor eu cu animala jilavă de 2 x ? Că şansele de a răci sunt mai mari chiar decât dublu.
Acu poate se găseşte vreunu să mi comenteze că ce mi fac atâtea probleme pentru un câine. Io zic să sssst.

Un comentariu:

mary spunea...

sa vezi si cu pisicu' cum e! dupa ce am terminat cu pastilutele, acuma sintem la administrarea zilnica de siropel pentru blanita. nu mai zic de pieptanat, ca-l fugaresc cu peria!