29.2.08

Panseu II despre tata

Tata a dat şi dă numele vieţuioarelor din familia noastră. Bunica şi mama au scăpat, deoarece s au născut suficient de devreme ca să nu aibă el un cuvânt de spus, aşa că pe una o cheamă Ileana, iar pe cealaltă, Iosefina. Mă rog, le a găsit el variantele cu Coana mare şi Coana mică sau Joe,dar să zicem că aici l a ajutat şi Caragiale, şi filmele americane cu indieni.

În schimb, când m am născut eu, tata s a dus hotărât şi i a dat mamei variante. Ana sau Simina. Cred că, în fapt, Simina i a fost pus în faţă mamei, doar pentru a fiales Ana. Deci, deşi a vrut,cu gingăşie, să o lase să creadă că a ales ea, de fapt a ales el.

La primul meu frate, situaţia s a aprins. Mama l a trimis să declar un Marius. Iar el s a întors cu un Alexandru.

Tot fără drept la replică s a petrecut şi numirea celui de al doilea frate al meu. Mama a sugerat Andrei.Îl cheamă de atunci Mihail.

Tata a botezat toţi câinii şi toate pisicile din familie, cu excepţia cockeriţei mele. Pe tine te va chema Zoica, tu eţti Pampon, el e Ulise. Căţeii au fost Max, Negruş, Zorro,Zara, iar acum avem o Veronica, Vera, Şarpe, Crocodilul cu urechi.

Eu am botezat cockerul Puc şi a murit de parvo după câteva zile. Am botezat canişa Happy, dar moartea ei a fost prematură şi tristă. El a botezat a doua canişă Cara şi trăieşte, veselă şi fericită cu excepţia zilelor cu meci şi a nopţilor de Anul Nou, de mai mult de 10 ani.
Doar cu Kiri am deprins puţin din farmecul lui tata

Un comentariu:

Mihai spunea...

Deci e frumos ca poveste,dar:
-Zorro l-am luat cu numele respectiv;
-frati-tu mai mic a botezat prima noastra pisica Figaro;
-frati-tu mai mare a botezat a treia pisica Pampon (si intr-adevar a disparut si el dupa cateva luni);
-tot noi i-am botezat si pe Ulise si Sofica (si au ajuns pe maini bune)
Sa ne traiasca :*