23.7.08

Ana Alesia sau cum mi aş dona o zi

Eu nu sunt un vorbitor prea bun în cazuri din acestea. Că nu mi se pare nimic de vorbit. Duceţi vă la EA pe site şi vedeţi ce e de făcut.

Ce aş putea să reproduc acum e o discuţie scurtă cu andreanum:

Eu - Băi, da io n am cine ştie ce bani...adică sigur că dau, dar...
Andreea: - Băi, mai uşor se face treabă cu oameni d ăştia care dau câte puţin, decât să ţi pice unul să ţi dea 1000 de euro. Crede mă, că deja ştiu.


A-ha.
Cât o fi un coş zilnic la mine?
Ţigări - 10,8
motorină 25- 50 în funcţie de bani
pâine -1
brânză - 4
bere - 16
roşii - 5
ciocolată -4

Asta ar fi, aşa, media consumului meu pe o zi. Recunosc, o zi în care beau 4 beri cu garanţie. O fi mult?

Un comentariu:

Anonim spunea...

ani,i don t understand what you were wrote ,please unblocked my e-mail
hug
bye