6.9.08

Brigada diverse

la ora asta, când oamenii fie dorm, fie petrec prima noapte dintr un weekend promiţător, eu am terminat de văzut al doilea film. Mă dor ochii, habar n am dacă filmele s noi sau vechi, nu m a interesat decât că al meu coleg care mi a împrumutat 10 dvd uri cu filme începea să mă ntrebe cam nervos " Ai văzut vreunul?". Înainte ca el să ajungă la concluzia că, deşi lucrez ca producător de promo într o televiziune, nu am nici un fel de interes faţă de imagine sau film sau că n am nici un fel de interes în general, - concluzie la care au ajuns alţii, în diverse momente ale existenţei mele- am văzut aşadar două din ele. Cred că e un procent bun! (sau am nevoie de încurajări).
Primul e Meet Bill şi nu mi a prea plăcut, fiindcă e compus cu prea multe personaje artificiale, e moale, dezlânat şi băiatul din rolul principal face nişte încercări de a deveni macho folosind aparatul de ras şi pentru părul de pe piept. L am văzut primul fiindcă mi l a recomandat colegul, foarte încântat să găsească tradusă pe ecran încă o criză a bărbatului de 40 de ani, probabil fiindcă el însuşi se apropie de 36...
Al doilea film e Smart People, mi a plăcut aproape grozav de mult şi mă face să mi reîntăresc încrederea în recomandările colegului, de la care am mai văzut odată unfilm independent de excepţie, Me, You And Everyone We Know. Ce am înţeles eu din Smart People e că oamenii pot avea diverse momente de blocaj în comunicare, ele oscilând ca timp de la clipe la săptămâni sau chiar ani. Am mai priceput că nu tot ce ne dorim e ce avem nevoie. Şi mi a plăcut tare personajul jucat de Thomas Haden Church, fratele adoptat:)

Nu ştiu exact de ce, dar nu prea mai reuşesc să dorm noaptea, din nou. Şi îmi place să dorm noaptea.

Un comentariu:

Fille en Aiguilles spunea...

daca ti-a placut smart people, poate incerci the squid and the whale, e mai bun: http://www.imdb.com/title/tt0367089/