28.11.08

conceptul de mess sitting

aseară, în acumulare de experienţă, evident, ana stătea de vorbă pe messenger cu c. şi m. ana avea obrazul negru, ochii umflaţi ş o sticlă pe jumătate de terminată (de pepsi, papa).ălelalte două ştiau că ana vorbeşte cu amândouă, dar nu se ştiu decât vag între ele. la un moment dat:

c.: m mai e?
ana: da
c.: păi bun, poţi să stai cu ea până fac şi eu un dush...
ana: =))


după câteva minute...

m.: c. a venit de la dush?
ana: da...
m.: foarte bine, că m aş duce la o ţigară pe balcon.
ana: =))

Au făcut mess sitting combinat. Şi m am gândit la o variantă de asta pt oamenii care nu s prea bine dispuşi. Ce ar fi să înfiinţăm o organizaţie de mess sitting? Sunte'i trişti? Stăm cu voi pe mess!
Mă şi văd alegându mi bona...ai,ai,ai. Stai că eu nu am nevoie.

Niciun comentariu: