22.12.08

tot eu...

aseară am înnebunit căutând nişte facturi. am luat la rând sertarele,plicurile, hârtiile cu provenienţă neisugră. M am uitat prin toate cărţile în curs de citire sau cumpărate proaspăt- poate le am făcut semn de carte. m am uitat în pat unde am găsit 3 cărţi pierdute de anul trecut (glumesc). m am uitat sub naproanele de pe măsuţe şi frigider. m am uitat în coşul de pâine în care ţin ceaiuri. M am uitat în sertarul de chiloţi în care ţin ciorapi. m am uitat în cutia de medicamente în care,paradoxal, ţin medicamente. m am uitat pe cuier, pe sub fulare şi căciuliţe şi mănuşi şi nimicuri. m am uitat în albumele de poze. trebuia să fie şi erau importante şi eu eram model şi voiam să le plătesc, dar nu aveam nuş ce cod, iar sms ul de avertizare a plăţii îl ştersesem.
pâmă la urmă le am plătit, găsind, cu destui nervi, parola contului meu şi factura în adobe pe net (bine că am adobe!!!). dar m am agitat. abia am adormit.

dimineaţă, cobor cu kiri. bag mâna în cutia poştală. da, ştiţi. facturile pe care eu le căutam ajunseseră abia azi dimineaţă. bună treabă! bună, ana!

Niciun comentariu: