13.7.09

m am întors

pentru mai puţin de 24 de ore.
acu maşina spală haine şi eu fac planuri cum să suflu în ele sau cum să alerg cu ele prin casă sau cum să...ceva ca să se usuce până mâine dimineaţă la 4 când probabil că salvatorul de tata va da buzna în casă, bombănind " scoală, fată, că pierzi avionu'!" iar o o să bombăn la rându mi că ce mi trebuie mie nisa, că mai bine rămâneam la corbu, că aşa şi pe dincolo, până o să mi amintesc, probabil în timpul "excalei" de la roma că mă duc să văd " mizeriile" * alea de u2.
da da da.

* citate din clasici de pe luton sau mess

6 comentarii:

je spunea...

distractie faina, Ana. Cand te intorci, dau si eu cafeaua...
Cat despre uscatul hainelor, calca-le, dar nu in picioare... merge si cu fieru' :D =))

Ana spunea...

da, cred ca daca le calci ude, sigur se usuca:P

mekone spunea...

Ei, și tu .... vrei și Nisa și U2 și haine uscate .... cam mult, nu ți se pare????? Tu să fii sănătoasă ... că de restul te descurci ..... și să ne spui cum a fost!!!!!!

Ana spunea...

deci, mie nu mi sta bine daca nu ma vait si nu ma hotarasc si dez hotarasc de 14 x... exista oameni care stiu pe pielea lor cum e asta... asa caaaaaa...nus de unde mi s a iscat chestia asta, inainte vreme eram mai impulsiva si mai go with the flow. as zice ca e din cauza de ascendent,da' mi e sa nu fiu supra taxata de superficialitate.

Angela Ribus spunea...

1. Mi-ai lipsit. 2. Drum bun si sa ne povestesti. 3. Exista masini de uscat rufe - niste inventii geniale.
Iti spune o mamica de bebelus :)

Ana spunea...

ah,ah. data viitoare cand tre sa plec undeva... te felicit pentru propria ta inventie generala:)))