28.8.09

o zi din aia...

am avut o zi şi jumătate indubitabil imbecilă. cu multe dureri de cap, cu luat tăiat faţa dinspre taximetrişti spre mine (am claxonat prima oră de nervi, după vreo 4 luni!) cu răsuciri, remuşcări şi of şi vai şi nu mai pot şi decizii ale naibii şi muşcat în carne (a mea) şi stat la lecţie 3 ore şi imaginat diverse pe plasticul de la toba mare şi lovit cu forţă şi îndurat. o zi jumate de rău şi - iar! - dat cu raid de demoni. şi au retras iar limbile. poate li s a urât de mirosul insuportabil al substanţei mele, " mi e milă de felul în care eşti, pleacă", poate mai am de îndurat. mâine, sper, o nouă zi frumoasă.
p.s.de fapt, a început să fie frumoasă 10 minute mai tîrziu, cu un Fool de Robert Plant de pe unul din albumele lui solo - tre' să sap pe la casete...

Niciun comentariu: