19.9.09

the city

aseară, după 8 ani de avut maşină, am trecut şi eu botezul oraşului plin de oameni ciudaţi, care când se plictisesc împodobesc o maşină cu cheia. drăguţa şi normala pejoţică a fost zgâriată aproape de la un capăt la altul cu o cheie şi cu multă sete!

sunt momente când detest oamenii şi oraşul acesta în care m am născut şi am fost fericită, am familia şi căldura, prietenii şi serile frumoase, parcurile şi cafenelele şi mirosul de oraş al meu.

mărturisesc şi că sunt şocată când întâlnesc asemenea gesturi şi că mintea mea cumsecade se blochează în faţa lor. da, sunt prinţesa mazăre, deocamdată n am avut de a face cu multe şi cu mult. să fiu binevenită pe tărâmul cruel city...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cu părere de rău pentru tine, da unde-ai parcat?........

Andreea Badran spunea...

Mda, nasol. Ce sa zic? Sor-mea si-o gaseste mereu infundata. Se adauga mereu si mereu cate una, doua, trei infundaturi. Pe portiere, pe bot, pe capota. De la golanii din lic. german care nu-si pot fuma tigarile, injecta heroinele sau bea bericile decat calare pe masina ei. C'est la vie! Stii cum e ... astia sunt, cu astia defilam!

Ana spunea...

aaa...nus ce s a intamplat cu un comentariu, ca eu il aprobasem...

am parcat corect, fara sa incurc pe nimeni. ca dovada, masina a fost zgariata pe partea cu carosabilul.
ca e cheie, e iarasi clar.
ei, asta e...