12.9.09

diszparate

ieri pe trotuarul din pipera - au trecut doi oameni. pe jos zăcea un pachet de pall mall. unul din bărbaţi a ridicat pachetul. în timp ce mergeau mai departe, bărbatul l a controlat şi era gol. aşa că pachetul a sfârşit tot pe jos, la câţiva paşi mai încolo de unde fusese ridicat. am zâmbit cumva. oare cât ar putea călători aşa un pachet gol de ţigări şi pe lângă câte coşuri de gunoi ar putea trece?

ieri la şcoală s a întrerupt curentul. basiştii şi chitariştii, invidioşi: ce bine de tine, că poţi repeta!

am uitat Edenul acasă, aşa că, în disperare de deplasare, m am aruncat asupra povestirilor lui hemingway, publicate sub numele " zăpezile de pe kilimanjaro
şi alte povestiri". Minunate.

Fratele cu blog
mi a spus cum suedezii duc o campanie susţinută în favoarea mâncării fructelor atunci când este sezonul lor. Bunăoară, să mâncăm pepeni vara, la fel fructe de pădure sau căpşune, pentru că, dacă le consumăm iarna, asta înseamnă că ele sunt transportate de undeva, (de foarte departe) egal poluare.

Azi sunt nevoită - de prietenia care mă leagă de colegul- să mă duc la o nuntă. n am haine, nici pantofiori,n am machiaj, nici coafaj,mno. aia e.

Niciun comentariu: