28.2.10

26+ 2

în fiecare lună pe 26 e ziua mea ("Maxim, am spus!" , cam ăsta i stilul, heirupist săz icem) şi mi fac câte un mic bilanţ. câteodată vin grămadă peste mine lucruri, alteori sunt veselă şi fericită şi ciripesc întruna -probabil numai tâmpenii - fără să stau să mă gândesc la prostii. acu mă apucară bilanţuri şi idei de tot felul în 28, cu întârziere, că n 26 am fost prea ocupată cu mahmureala şi aspirina.

aşadar, nimic esenţial nu s a schimbat. unii încă mai sunt trişti din cauza fotbalului, iar eu mă îndrept voios, deşi nu foarte vizibil, spre 40 de ani, fără să mi fi găsit perechea. da, ştiu că mai am 5 până acolo, dar aşa mi place mie, să exagerez, fac tot posibilul să mă obişnuiesc cu ideea, cu atât mai mult cu cât io am fost de părere de vreo 2 c am găsit o, dar nu şi ea, perechea.

între toate prostiile astea, îmi mai fac şi probleme, cum că ce ar fi şi s ar cuveni, dacă este sau nu este de fapt şi ce se întâmplă, până când mă plictisesc şi nu mă mai gândesc, le las baltă pe toate,să se descurce cum or şti, iar eu fug de la locul accidentului, cu o laşitate demnă de o zodie mai proastă. la câte un concert sau la câte un film sau pur şi simplu într un somn adânc sau într un hău fără semnal gsm, toate s bune atâta timp cât nu mă pun în încurcătură.

adevăru i că pur şi simplu nu găsesc nimic de făcut în atari situaţii şi -din păcate pentru starea personală - mnu mai am demult chef să supăr, jignesc sau amărăsc oameni, aşa că nu mai pun arsenic la nici o rădăcină, dar nici apă (la moară) nu pot să i dau. poate că propriile mele experienţe şi suferinţe mă îndeamnă să las unele lucruri să moară de foame, de la sine, poate că sunt nehotărâtă, dar cel mai sigur este că pur şi simplu nu ştiu ce să fac în anumite situaţii.

mâine am de gând să las să vină primăvara într o fustă, cu pantofi cu toc şi puţin rouge. şi de poimâine am să mă gândesc din nou, şi mai bine. am uitat să vă zic că, inteligenţa, în parte, nu mă ajută, deoarece mi a ieşit un scor IQ 97 şi un scor IQ 110, după ce acum câţiva ani mă lăudam cu 130. cred că, vorba cercetătorilor britanici, fumatul prosteşte.
am mai declarat zonă liberă de alcool cât s o putea, de la 2 săptămâni în sus, oricum. aş mai prefera să nu mi consum energia sau/ şi somnul pe randat nişte prostii de poze şi mă cam duc.

vă mai zic doar că am căzut pradă unei tâmpenii facebook, care ţi zice ce şi cum, ceva în genul când o să ţi găseşti fericirea sau măcar te măriţi. cu toată ruşinea, o scriu numai fiindcă mi s a părut amuzant rezultatul, - am văzut răspunsul la o prietenă mai mică, la ea scria 31 decembrie 2010, cred şi eu că i a convenit să l afişeze - care la mine a fost 18 iulie 2018. fiindcă imediat mi a crescut o corniţă, am mai pus o dată întrebarea, oar oracolul mi a răspuns 8 septembrie 2011. m a mâncat şi cealaltă coarnă şi am aflat că de fapt 15 ianuarie 2015, moment în care mi am dat seama că oracolul facebook e beat mort şi m am pus pe râs. (hai serios, voi chiar le luaţi în serios p astea?)

Niciun comentariu: