3.3.10

la ITP

A fost tare frumos. Eram singura femeie din toată hala aia plină de maşini care bârâiau, frânsau, aprindeau lumini. Bravo mie. Când m-a strigat la ghişeu, a aflat toatătoată sala cum mă cheamă. Apoi...
- Bună dimineaţa!
- Bună, zic eu mahmură (de somn...se poate?)
- Păi, eu vă preiau maşina de aici.
- Bine, vedeţi să nu mi furaţi pacheţelul, că mă supăr.
- Ăăăă...o să încerc, face zâmbind inginerul.

Intrăm.
- Aici măsuraţi noxele?
- Nu noxele doamnă, cine a scris pe plăcuţa aste un bou.
- Aaaa? Păi şi atunci?
- Emisiile poluante!
- Şi care i diferenţa, adică de ce i bine una şi alaltă nu?
- Păi noxele e aşa...ca şi cum v aş vorbi eu cu TU.
- Aha, fac foarte puţin lămurită.
...
- Şi pe ce post aţi pus radioul meu? insist
- Pe Europa...
- Ok, merge. Dacă era pe Zu cumva, vă băteam:)

- Daaaa', auziţi, îmi schimbaţi şi mie un bec?
- POFTIM? Ce bec?!
-Becul de la faza scurtă dreapta, că mi s a ars.
-Păi aici e itp, doamnă, dumneavoastră aţi venit, v aţi programat cu un bec ars?
- PĂi DA. Se schimbă, ce are? S ar ars acuma (ahem de vreo 2 săptămâni),.
- Şi ăsta de la număr din spate tot acuma?
- P ăla n am ştiut în viaşa mea că l am, deci n aş şti să vă spun (cât să mintă un om?)

So, cred că am fost singuru om care a luat ITP ul cu farurile frânte. Altfel, e n regulă.

Un comentariu:

Zu spunea...

:-)) imi aduce aminte de mine la vama, in tren:

- Va rog sa dati jos valiza (sa o verifice)!
- Mmmmm, nope, ca e foarte grea si nu am forta.
-?!
- Mie mi-au cocotat-o acolo doi greci, daca va oferiti, ok.
- Lasati...