22.7.10

replici imaginare

Plecăm de la faptul că mă doare gâtul.

Eu: mă doare gâtul.
Mama: Dacă nu stai dreaptă...

Tata: Când o să ai mai mult timp, o să ţi arăt nişte exerciţii pentru asta.

Frate 1
: Vine o zi...

Frate2: Mmmhmmm...

Bunica: Mă rog mereu pentru tine, să te păzească D. de toate relele. Hai să ţi facă mamaia puţin masaj.

My best friend ( cronologic): Dacă te ai lăsat de aikido...

My best friend (care mă suportă acum)
: Ştiu, eu sunt de vină, e de la patul meu.

Tobarul nepereche: Îmbătrâneşti.

The one that made me shake once
: Ştii, am citit într o carte de învăţături chineze că durerile de gât se pot trata...
The one who hates me most: Puneţi l în ştreang!

The priapist
: Ooo, hai să facem una mică, să ţi treacă!

The boy I now like: Hai hai nu fii supărată.


Alţi prieteni bun sau colegi
: Stăm prea mult la computer.

mâine dimineaţă devreme plec la apă 9 zile. bye.

Un comentariu:

M. spunea...

Bunica: Mă rog mereu pentru tine, să te păzească D. de toate relele. Hai să ţi facă mamaia puţin masaj.

asta e tare! :)))