21.9.10

21 septembrie

am de spus mai multe lucruri, pentru că s au adunat. nu ştiu dacă o să am răbdare de toate, dar de buluc, dau buluc să fie spuse. am aflat că, atunci când călătoreşti cu un vapor, e mult mai bine să fii băiat. cel puţin aşa am aflat eu. ştiu că lipovenii îi zic vaporului parahod, - nu ştiu dacă aşa se scrie - iar când am citit într o povestire despre un bărbat care făcea cu mâna de pe chila unui vapor răsturnat, m a interesat imediat să aflu clar - deşi bănuiam - care e aia. ştiu că mămăliga cea mai bună se mănâncă tăiată în felii aspre, de pe grătarul făcut pe lemne. mi au plăcut povestirile lui raymond carver din " despre ce vorbim când vorbim despre iubire".
ştiu că azi nu am ajuns să te văd, dar tu eşti deja acolo unde ziua ta e în fiecare zi.
raportul lui el greco merge greu. e stufos, plin de accente de patimă cretană, cu foarte multe sondări, pe alocuri puţin sforăitoare şi sentimentale, în adâncul sufletului elen. îi mai dau câte o pauză de 2-3 zile, apoi revin la el.

sunt bucuroasă.

Niciun comentariu: