31.12.10

2010

eu nu mă pricep să spun neapărat dacă un an a fost bun sau rău. cred că anii sunt cum sunt, dar nu trebuie să uităm că trecem peste ei.în rest, mi a zis mie tata, viaţa e plină de suişuri şi coborâşuri. aşa că nu trebuie să uităm de pământul de sub picioare, dar nici să disperăm straşnic. graţie, mai multă graţie.

aş zice că mie mi s a părut relativ ok anul ăsta. l am început la viscri, cu prietenii. mi am aniversat fratele cel mic, apoi mi am scos femeile la plimbare, de 8 martie. mi am aniversat fratele mai mare, plimbându ne îndelung pe străzile oraşului în care am copilărit. ne am îngrijorat puţin pentru papa, de fapt unii mai mult, alţii mai puţin, eu am avut tot timpul un beculeţ care clipea -aş spune vesel- parcă vrând să mi atragă atenţia că nu e ceva grav. am rămas cu jumătate din câştiguri. apoi m a ameţit de cap cineva cu 10 ani mai mic, o experienţă sucrtă şi mirată, care s a terminat mai puţin prost decât se putea. minunea anului a fost clipirea veneţiană, una din cele mai fericite întâmplări ale mele. acolo m am bucurat cât pentru tot anul. apoi m am întors, am plecat la capătul lumii, unde am văzut stelele şi am cunoscut liniştea şi o mare bucurie. de atunci, parcă nimic n a mai contat atât de mult, nimic nu mi a mai apăsat prea tare sufletul, aproape nimic nu m a întristat rău. anul a dansat mai departe printre apele şi pădurile din mintea mea, lovindu se de trunchiuri sau înotând vesel mai departe, lăsându se tras de curentul liniştit. m am bucurat de drumuri, de prietenii noi, m am bucurat de ziua mea de naştere, m am bucurat de Sărbători, am suferit un pic în ultimele zile, atinsă de vorbe rele. Diseară mă pregătesc să mă văd cu Noul An, nu ştiu dacă în solitudine sau în mulţime, încă nu m am hotărât.

Pentru 2011 vreau, foarte plat, sănătate pentru mine şi ai mei, mai ales bunica. îmi doresc ca toate cele din jurul meu să continue cel puţin aşa cum sunt acum. vreau o vacanţă la sulina şi la sfîntu gheorghe. vreau să bat la tobe mai bine decât acum, la final de 2010. vreau să am mai multă răbdare şi, dacă se poate, mai multe bucurii. mai încerc o dată să le fac pe toate şi să le am pe toate.
Iac aşa:)

Niciun comentariu: