29.12.10

mia una

şi cu asta mă opresc, nu, nu cu scrisul,(deşi ar fi interesant, am ajuns la 1001 postări, ca n şeherezada, "decât" că mie mi a luat mai mult) ci cu numitul postărilor în felul acesta. ieri trebuie să recunosc că mi s a părut fascinant că am atins mia de postări, dar şi mai mult, că am atins o într o zi proastă, ca să nu zic foarte proastă.

prin comparaţie, ziua de azi străluceşte de fericire, e limpede şi albă ca o lumânare de botez încă neaprinsă, veselă şi vorbăreaţă ca o vrabie vara şi mă opresc cu comparaţiile astea slabe, azi nu s în mână, clar.

Mi ar plăcea acum să povestesc cât de frumos a fost Crăciunul pentru mine şi ce mi a adus Moşul, care a umplut sacul, dar parcă i mai bine să laşi treaba asta blogurilor de maximum 14 years old, nu de alta, dar aş părea cam tembelă şi oricum mi am făcut plinul de tembelism, în zilele astea i am întrebat pe toţi dacă s au întâlnit cu Moşul, că am auzit eu că e prin zona cutare şi ţara cutare şi tu l ai văzuuuut?

M am gândit - exact acum! - să adaug o notă de originalitate ceva de speriate blogului şi să mi postez, în fiecare zi, cumpărăturile. Lista de cumpărături, mai exact, asta în afară de ziua aia - care nu ştiu când e, dar o să aflu de pe net - ziua mondială în care nu cumpărăm nimic. Ţin minte că anul trecut chiar mi am cumpărat ţigări cu o zi mai devreme, ca să o celebrez!

I adevărat, ultimele mele luni, sărăcite de bani, au conţinut multe zile în care n am cumpărat nimic, iar zilele astea o să continue cel puţin un an, dar asta e, bine. fie.

Azi n am cumpărat decât ţigări, aşa că mâine, oho, dau iama în vârtejul cumpărăturilor de sfârşit de an:)
Adică am nevoie de nişte roşii şi de o veioză...

Niciun comentariu: