6.12.11

la vaccin...

ieri a fost ziua vaccinurilor de 2 luni. până azi, ieri a fost ziua în care copchilul meu a fost cel mai liniştit şi cel mai dulce copil, de când l am făcut. a râs, a gângurit, a vorbit cu doctorul îndelung (uguiala...) fiindcă nu ştia ce l aşteaptă.
mă sa şi a frământat mâinile toată dimineaţa... iar când doamna asistentă mi a zis că ea va avea mâinile ocupate şi va trebui ca eu să l anestezieiz, m am înverzit. Cum adică să l anesteziez EU??? Ce e asta???
În fine, s a dovedit că anestezia era "suflaţi i un pic uşor în nas, că atunci când trage aer, simte mai puţin...". A plâns. Zdravăn. Asistenta a dansat cu el prin cabinet. Mă sa alerga după asistentă, să şi recupereze odorul urlător.

Acasă s a craonit până la 22.30. Adormea câte un sfert de oră, iar craonea. Apoi a adormit. Lemn, Până la 5.30.
Ăsta a fost vaccinul de două luni. Vă mulţumim.

Niciun comentariu: