2.1.12

la 3 luni...

T. împlineşte azi la 18.40 3 luni. Doamne, când au trecut 3 luni?!
E un copil cuminte şi zâmbitor, mai ales, mai ales dacă şi face toate orele de somn de care are nevoie - nu m am prins încă câte, dar am descoperit că, cu cât doarme mai mult, cu atât doarme mai mult şi mai bine - iar când dau drumul la muzichiile lui de la jucării, nu mai poate de încântare. Uguieşte şi oftează, iar când se trezeşte, se întinde lung lung (ca mă sa). Plânge rar şi puţin, mai ales fiindcă mami nu prea l lasă. la baie e serios şi concentrat în primele minute, apoi se distrează dând din picioare şi scoţând dopul. Îl sperie zgomotul de eliminare a apei din cădiţă şi, în general, orice zgomot mai puternic, survenit pe neaşteptate. E foarte atent la orice dispozitiv din mâna mamei, că i mobil, telecomandă sau aparat de fotografiat. E vesel, imbujorat şi plin de lapte pe la botic, când îl demufez.
E un copil lung, 63-64cm şi voinic ( probabil are spre 6500gr) şi eu, eu...îl iubesc.

Niciun comentariu: