8.4.12

Jurnal de diversificare

ştiu că o să uit ce trebuie să fac peste 2 zile, aşa că de ce nu? Şi apoi, cine ştie ce mamă începătoare şi nepricepută (ca şi mine) mai ajunge pe aici?


ziua 1- 7 aprilie

i am făcut supă în care am fiert morcov (mai mult) un pic de ţelină, păstârnac şi rădăcină de pătrunjel, dar şi dovlecel. Pentru că supa pur şi simplu strecurată mi s a părut niţel oribilă, i adăugat foarte puţin morocv şi dovlecel pasate... a înghiţit de vreo 10 x, strâmbându se sugestiv, la fel ca atunci când gustă orice altceva decât lapte...
de reţinut: paharul cu hrană nu trebuie umplut prea tare. copilul nu va mânca oricum decât câteva înghiţituri, în schimb dacă dă din picioare, conţinutul paharului ar putea fi în mare pericol, la fel şi podeaua, covorul, tricoul...

ziua 2- 8 aprilie
azi i am pasat dovlecelul şi morcovul cu supa identică celei de ieri...fiindcă ce i am dat ieri nu m a satisfăcut...a rezultat un piure subţirel din supă, morcov şi dovlecel pasate. CRED că i am dat de mâncare când lui îi era somn :) Partea bună e că a mâncat iarăşi câteva guriţe bune (chiar dacă a dat şi pe afară). partea şi mai bună e că apoi a adormit în pătuţ, (!) lucru care mi se întâmplă prima oara! Partea mai puţin bună a fost că s a trezit după 10-15 minute:)
Morala: în pătuţ dorm băieţii mari, el e un băiat mic, încă, adoarme la pieptul mamei.

zilele 2,3,4,5,6 - şi, probabil, un mai lung şir - idem, ibidem...a ajuns să mănânce cam 20ml de supă piure. În principiu mănâncă frumos, fără să scuipe ca n filme

În ziua a şasea, adică ieri, vineri, 13 aprilie, a mâncat aproape 100 de ml de supă. Aşa că azi, sâmbătă, 14 aprilie, i am dat primele lui 2-3 linguriţe de piure de măr pasat şi diluat cu (ceva mai multă) apă. Bravo, dl. T!:)

18 aprilie- i am introdus în masa de dimineaţă dragul meu avoicado. MIE mi s a părut că şi a mâncat mai bine mărul cu avocado...

Niciun comentariu: