23.2.07

What ?

Nuş ce să mă mai fac cu mine, deoarece mi e din ce în ce mai greu să mă trezesc când e vorba de plecat naibii la serviciu. De obicei aveam problema asta vara, dar fin februarie...a început cam devreme,nu ?
En fin, mă trezesc, mănânc te miri ce, puţin cât să mi adorm bănuielile că stomacului nu i fac bine coffee şi cigarettes în pielea goală, după care mă surprind făcând diverse chestii prin casă (spăl vase rămase în chiuvetă sau le strâng pe cele din scurgător sau mai aşez câte ceva sau scriu pe blog!) deşi în mintea mea pulsează adânc, intermitent şi hotărât gândul vezi că trebuie să pleci la serviciu. Până una alta nu l bag în seamă, că am de scris-strâns şi când mă trezesc bine de tot e deja 10:04 ceasu’ şi nici n am scos câinele afară ! Asta înseamnă (cu ce chestii mai intime mai sunt de făcut) că iar ajung la 11:30. Eu cred că lenea şi sila astea auto asumatwe mi se trag de la prostia aia de Megastar, unde tre’ să filmez sâmbăta până târziu în noapte şi duminica să montez ce am filmat. Alţii se odihnesc în aste două zile, eu mă odihnesc joi vineri.
Pe de altă parte, de ce m oi văita atât, unii muncesc mult mai mult... eh...

Niciun comentariu: