2.3.07

...lisme

Primul lucru care mi stă pe suflet azi este că mi am pierdut mărţişoarele. Dacă le găseşte cineva...am primit unul de la tata, o chitară de argint, şi unul de la fratele meu, alex, care n a vrut să dea greş, deci ne a luat la toate zodii, aşadar, un arcaş. mă întreb cum o fi arătând tauru' lu' maică mea, mă rog.
le am pus în piept de dimineaţă şi undeva, între drumul din romtelecom şi bancpost au dispărut din piept. şi asta cu maşina! ce mă doare e că n am SIMŢIT că au dispărut, mi se pare de neiertat. Mă bucuram că n a apucat frati miu ăl mic să mi l dea p al lui (mda, ăştia sunt toţi bărbaţii importanţi ) şi astă seară, după ce am primit şi ghiocelul lui, l am pierdut şi pe ăla :( Sînt varză.

Prietenul MC, un bărbat delicat, cu trăsături feminine şi tipicării de femeie, ne a trimis mărţişor electronic. Nu ştiu cât şi cum s o fi gândit la el, dar, pe lângă un poem shakespearian (pe care, superficială, n am apucat să l citesc) ne a dat pe mail 7 poze cu 7 ferestre, sperând ca noi, fetele din viaţa lui, să ne regăsim într una dintre ele. Dacă n aş fi fost aşa orgolioasă, probabil că m aş fi alocat celei pe care el a numit o "fereastra rănită". Una spartă. Am ales o pe cea albastră, deschisă, în prostia & speranţa mea, ambele, fără de moarte. Am să le încarc şi aici, dar la o oră mai...sobră.

Azi am făcut un promo atât de mişto încât am fost întrebată dacă primesc comenzi. Sau, mă rog, asta am înţeles eu. ' tui.

Niciun comentariu: