11.3.07

Mendebile

I adevărat, dacă erai cu mine, poate că ai fi găsit că fumez prea mult sau că mă întorc prea des acasă la ora 7 dimineaţa.Că mă trezesc prea târziu şi că mi iubesc câinele prea mult. Că mi pasă mai mult de laleaua din olanda decât de ştirile pro tv. Că mă îmbrac în prea mult albastru. Că am o maşină prea puţin scumpă ca să aibă închidere centralizată sau că meseria mea prea nu se prea poate defini. Că am prea mulţi fraţi şi prea puţini bunici sau că am peste maximumul de veri acceptabil în Militari. Că sunt prea blondă sau prea puţin, că am prea puţine şuviţe sau prea multe, că merg pe străzi prea prudent sau prea tare. Că dorm în pat cu câinele, că nu dorm destul, că dorm prea mult. Că sunt prea îndrăgostită de cafea, că mi place despot. Că te aş părăsi oricând pentru coverdale şi că aş alerga în stradă să mi spun orice necaz. Că am un alt cel mai bun prieten şi că refuz să l înlocuiesc cu tine. Că iubesc detestabil de mult marea, deşi nu intru în apă şi nu stau la soare. Că am şi dau prea multe dureri de cap. Că fac mult prea multe paranteze când vorbesc, că dau prea multe explicaţii riscând să nu mai fiu deloc înţeleasă, când de fapt eu doream să mă fac înţeleasă mai bine. Că vreau tot timpul să mă fac bine înţeleasă. Că mă crispez prea des, că mă relaxez când nu mi mai pasă şi că nu mi mai pasă exact atunci când n ar trebui. Că nu mi place muntele decât când vine la Mahomed. Că sunt prea slobodă la gură şi prea închisă în gesturi. Că nu ştiu ce să fac cu mâinile.Că mă înroşesc. Că mi place Berlioz. Şi Celelalte Cuvinte. Că n am organ pentru Cesaria. Că nu scutur patul zilnic şi gătesc tâmpenii. Că nu sunt niciodată acum aici sau atunci acolo. Că mă pierd. Că sufăr.Că am dioptrii. Că zâmbesc degeaba şi plâng în exces. Că pierd şuruburile de la piciorul de brad. Că n am balcon. Că n am ambiţii. Că nu ştii tu să faci cafeaua. Că miros a light blue. Că mă dau pe lângă Annie Lennox şi nu ştiu să explic ce i aia ki. Că sunt, monoton, de găsit, la aceeaşi masă, cu aceiaşi prieteni. Că încă mai cred. Zău aşa, în afară de aceste mici nimicuri, ce alt defect mi ai mai fi putut găsi ? Sunt curioasă. Zi.

5 comentarii:

vio spunea...

". Că fac mult prea multe paranteze când vorbesc, că dau prea multe explicaţii riscând să nu mai fiu deloc înţeleasă, când de fapt eu doream să mă fac înţeleasă mai bine. Că vreau tot timpul să mă fac bine înţeleasă. Că mă crispez prea des, că mă relaxez când nu mi mai pasă şi că nu mi mai pasă exact atunci când n ar trebui.(...) Că sunt prea slobodă la gură şi prea închisă în gesturi. Că nu ştiu ce să fac cu mâinile.Că mă înroşesc."
same here.
hi there, light blue:D
despot as in adrian?:">

misto tare textu, sa nu uit.

Ana spunea...

ce dragalas. am putea deveni chiar amice in timp:)
despot as in adrian, da. imi place mie de el, fara ALTE paranteze. am si "sansa" de a l vedea in fiecare sambata la autohtonul concurs megastar, unde eu lucrez.
multumesc pt aprecierea textului. l am scris azi dimineata la 7 si ceva, obosita etilic suficient cat sa nu mi mai pese. ma rog, ideea e ca...tot degeaba:)))

vio spunea...

macar te purifici prin arta:)

(lipsa cratimelor tot ma calca pe coada:P) (io renunts de tot la ele cind n-am chef:D)

Ana spunea...

mie mi e lene sa duc mana sa le scriu. sorry, nu pot sa le bag inapoi pt tine...but maybe I can do something else ?

mary spunea...

asaa.ma cam regasesc in textu asta, dar trecem peste :)
intrebare: de ce nu conteaza notele juriului in concursu megastar? it would have made all the difference.
despot as in adrian, definitely:)