18.4.07

Promo şi cv pentru Lucian Moga

Se pare că devine oficială gluma şi, în sfârşit, printr un mic forţaj, (al meu, că doar eu m am născut nume călin, prenume ana, supranume a forţa lucrurile să se întâmple) o să ajung la muzici cu personalitate, la city, la domnul-cu-cea-mai-caldă-voce-din-fmul-românesc. O să fie într o sâmbătă, vă spun eu când, dar deocamdată domnu' mi a cerut un cv din care să mă apuce. Iată l.

Cred cu putere că dintotdeauna am avut darul de a apăsa pe un soi de pedale nevăzute, care i fac pe oameni să reacţioneze. Să mă placă sau ne-placă, dar să aibă întotdeauna un soi de sentiment în curs de desluşire, faţă de mine.
Cea mai fericită am fost în 6 timpi.
Când eram învăţător, fiindcă nimic nu se poate compara cu plăcuta vlăguială pe care o lasă în urmă pipăirea a minimum 52 de ochi atenţi, în clasă. Nu le pot uita râsul ascuţit, minciunile prosteşti, şedinţele cu părinţii (în care oricum vorbeam despre fotbal şi guvern, după ce terminam repde fraza de deschidere " toţi învaţă prost şi sunt varză". Şi, desigur, porcii pe caiet).
Când m a sunat andrei partoş să mă cheme să scriu la revista pe care o ador şi acum, vox pop rock. De fapt, m a chemat să fac corectură, dar s a transformat într o mare poveste.
Când dănescu m a sunat că mi a făcut rost de un ecuson la concertul whitesnake din 97, în condiţiile în care un dorian furios a tunat asupra întregii prese româneşti. Ecusonul nu m a ajutat decât să împing pieptul înainte şi să nu mă dau dusă din holul spate al sălii palatului până nu a venit david.
Când eram pe veranda gazdei din 2 Mai,total fugită de acasă, cu un casetofon şi o rochie în dungi, şi caseta cu u2, the unforgettable fire, cumpărată cu preţul a vreo 2 zile de foame. Ascultam singură pe verandă seara mlk şi călătorii se opreau, putem să venim să ascultăm şi noi puţin mai de aproape ? Fericire pură.
Când sunt la mare, în orice anotimp, poziţie, stare de ebrietate, kiri să fie pe lângă mine şi foşnetul valurilor.
De fiecare dată când îmi bate inima altfel şi, am avut noroc de nişte aritmii de toată frumuseţea. M am îndrăgostit pe rând, fericită şi nu prea, de sebastian, codruţ, adrian, sabin, paul, ovidiu, octavian, iulian, liviu s, viorel,mike, dan. Fiecare mi a aplicat lovituri, în fond, cauzatoare de moarte, dar m am ridicat şi merg mai departe, întrucâtva zâmbind.
Când dau un pumn în nas celor slabi, închişi, stupizi, înceţi, vanitoşi, rău intenţionaţi, imorali la sentiment, amorali la sentiment, neputincioşilor şi lbgiilor şi, poate vă stric imaginea graţioasă, (tatiiii) dar zău că dacă aş avea p, ar fi mai mare ca a vostră.*

AŞ FI FERICITĂ într un timp.
Acela în care Vali Sterian ar trăi în continuare.

Lucian, sper că te ajută. Iar lista potenţialelor piese o aşez aici.

David Coverdale - Last Note Of Freedom. Pentru că n am auzit o niciodată la radio.
Holograf - Oriunde te vei afla. Pentru că pur şi simplu o ador.
Duran Duran- Ordinary World. Pentru că e o piesă perfectă.
Pink Floyd - Comfortably numb. Pentru că aşa mă simt uneori.
Smokie - All She Ever Really Wanted Was You. Pentru că asta vreau !
u2- Pride. Pentru că seara aceea şi aşa mă simt deseori.
Viţa de vie - Copilul şi soarele. Pentru că Despot chiar merită.
Sting- When We Dance. Pentru că e fermecătoare.
Creed- Higher . Pentru că acolo vreau

Horia Stoicanu - Sala paşilor pierduţi. Pentru că mi e atât de groază de un divorţ încât am rămas nemăritată.
Sfinx cu Sorin Chifiriuc - 4 anotimpuri doar cu tine. Pentru că mă injectează cu speranţe.
Kumm- Angels&Clowns. Pentru că mi place mult trupa.
Sfinx cu Zoia şi Crina - Zi după zi. Pentru că aşa merg, pe străzi, aiurea.
Vali Sterian - Pariu pe o lacrimă. Pentru că e ca viaţa mea.

Un comentariu:

Fille en Aiguilles spunea...

sa-ti faci tricou, tante: http://tinypic.com/view.php?pic=2j4ardk