22.4.07

Recapitulare

Două vorbe să vă spun. Ultimele două săptămâni au fost omorâtoare pentru mine. Ştiu că am neglijat multe lucruri şi pe mulţi, dar între timp s au întâmplat multe alte lucruri interesante, pe care poate o să am ştiinţa vreodată să le pot povesti.
Două antrenamente pe zi, unul dimineaţa şi unul seara, (şi în care am consumat mult mai mult decât mi aş fi putut imagina vreodată...deşi am câştigat MULT peste consumul meu...) cu serviciu între ele şi cu două călătorii,(am fost la budapesta, peste câteva ore plec la berlin) toate astea pot face din tine un om foarte eficient. Timpul devine atât de preţios încât orice clipă de somn sau orice zâmbet oferit de un om drag cântăreşte un munte de aur. Aş fi dormit în orice poziţie, dar m am întâlnit cu draga deli de ziua ei. Aş fi dormit în orice poziţie, dar am vorbit câte în lună şi în stele. Aş fi dormit în orice poziţie, dar m am întâlnit cu liviu care se duce la frankfurt, să i dea ceva dragei de vio (de pe mess ul căreia am absentat complet). Aş fi dormit în orice poziţie, dar am stat în fiecare seară cu clubul la bere, până la ore mici, vrăjită de our teacher. Aş fi dormit în orice poziţie, dar mi am scris articolele şi mi am montat promourile. Aş fi dormit în orice poziţie, dar am stat la bere cu Cristi şi cu Kirk, am cunoscut un tembel, am consumat o noapte întreagă pe braţele (proprii) ale unei dezamăgiri crunte şi totodată dulci, Doamne ce bine că nu s tâmpită încă, ce bine că s încă eu.Aş fi dormit în orice poziţie, dar m am uitat în ochii mari ai lui dan de trei ori în ultima săptămână, am aflat că nu mănâncă după nimeni,l am urmărit amuzată cum mănâncă cu furculiţa mea, l am hărţuit să mi dea bani pentru adidaşi, am făcut tot posibilul să l supăr, fiindcă eu singură nu pot renunţa, am spart un pahar, am făcut scandal în stradă, am vorbit normal (!) a doua zi. Aş fi dormit în orice poziţie, dar mi a fost rău două zile de n am putut închide un ochi, pentru că n aş putea să respir dacă n aş avea ochii deschişi să vă văd tot timpul pe voi, lalele, marea, toată lumea asta mare care vă cuprinde pe el şi voi, prietenii mei.
Aş fi dormit în orice poziţie, dar trebuia să mi spăl cănile de zaţul cafelei grăbite din fiecare dimineaţă şi, astă seară, să mă duc la serviciu. Ei, pe astea două nu le am mai făcut, frate!

Niciun comentariu: