4.4.07

Rolling Stones - Epopeea

beep pe personal. cine o fi? parcă parcă e nr. lu vifor. caut nr lu vifor, e salvat. mă uit la nr. de pe care s a sunat, e nr lu vifor!!! hm, numai lu vifor i se poate întâmpla. până să sun înapoi, sună amalia, uşor neliniştită,zice ăla că nu răspunzi,că s au pus biletele în vânzare, că d alea de care voiam noi nu mai sunt, că să l suni.
Îl sun, isterie, băăăăăăăăăi, alea din gazon A s au rezervat toate online ! ne sfătuim vreo 4 minute,bine, ia în gazon B, bla bla. Câte ? 5. Închid, vrea şi Dana. Vifor, ia 6. Unde ? Băăăăi, păi în B !

Închid, sună. Băăăi, colega, îmi pare rău, da' (mie îmi stă inima)
cât am vorbit cu tine la telefon era să le pierd şi p alea 5, le am luat pe ultimele 5 !

INCREDIBIl. Mă rog, ştiu sigur că le temporizează (biletele) ca să creeze isterie , că vor mai fi, dar la alte preţuri, cu titlul de suplimentare, dar TOTUŞI. Să vinzi 9000 de bilete online în 4 zile şi să fii la casă când se pun biletele în vânzare,şi să le iei pe ULTIMELE 5, e o chestie.
Se numeşte Rolling Stones. În România.

Niciun comentariu: