3.4.07

Zăpăceală

ouă fierte, 3 cafele, un bilet la rolling stones, mi ai luat mă, stai că nu s au băgat, câţi bani ai la tine, tot salariu, ia 4 bilete, băăăăăi, veterinara îmi dă mâncare pentru pisici, eu am câine, ea şi ochii ei frumoşi erau adormiţi, maşina e plină de praf, şapca de la frati miu şi băţul lui tavi mă ajută s o găsesc, pun benzină şi mă uită Dumnezeu gândindu mă la ceva, prea multă, prea puţini bani, aoleu card, n avem, spăl parbrize, lasă că ne aduci tu, când mai vii să vedem un film noaptea, zâmbesc, unde i noaptea de Crăciun, cu farmacista, cu benzinărista, cât de singur sau de plin poţi să fii. vine Paştele, e plin de lalele ocjhioase şi narcise ciufulite, o grămadă de bluze albastre cu mp3 playere la urechi ies pe stradă şi umblă până le calcă maşinile, cu suflarea tăiată. Merg pe stradă şi zâmbesc e un vers care nu se potriveşte cu toată buimăceală de dinaintea unor sărbători, de la an la an mai consumiste. Mă gândesc cu jale la Slujba de Paşti, unde preotul uită să zică Hristos a Înviat, unde Anitaaaaaaaaaaaaa îl strigă pe Beeeebeeeeee peste rând, unde maşinile grăbite spre bairame se scurg printre credincioşi clacsonând, cine a pus biserica la răspîntie, reaţi ai naibii de proşti, să beeeem, să chiuiiiiim, să mâncăăăăăm, să ieşim din postul ăsta pe care oricum nu l am ţinut, bătrânii, copii, oamenii tineri şi afaceriştii nu trebuie să ţină. E aprilie, o lună bramburită şi visătoare, nucul din colţul străzii a înflorit, acolo unde, tu şi eu ştiam, locuieşte fericirea

Niciun comentariu: