14.12.07

Binefaceri cu ! sau ?

Trebuie să recunosc că sunt cel mai nou şi fericit utilizator de Homebank. De câteva zile pot să mi plătesc facturile din fotoliul de acasă, cu laptopul pe genunchi.
În sinea mea (că de adevăratelea, singură în casă, ar suna ca naiba şi s ar speria şi Kiri) scot exclamaţii de fericire la fel de tare ca un grup de vrăbii din copac. În sinea lui, Vodafone şi o da pumni. E prima oară când îi plătesc factura la timp, (ieri seară am primit o în cutie, azi dimineaţă la cafea am făcut tranzacţia, oh, yeah!) nemaidându i lui ocazia să mă penalizeze cu minimum 3,6 lei - rînjet.

Am scăpat de alergatul la poştă,cu facturi de mobil şi energie electrică, unde e coada până la uşă, iar când ajungi în fine în faţă, doamna de la ghişeu îţi spune cu o mutră ipocrit compătimitoare: "Vai, dar nu ne merge programul ! De ce n aţi venit în faţă să întrebaţi ? " . Te uiţi la ea mijit, în timp ce te gândeşti la Cristoşii poştei române şi pleci...

S a terminat cu alergatul pe străzi spre bancă, iar când ajungi, cu sufletul în gât de la fugă, să auzi, invariabil " S a închis, doamnă!", de la bodyguardul cu figură
de ţăran cinstit, căruia mama lui îi făcea acasă pâine pe vatră.

Pe de altă parte, sper să folosesc timpul obţinut la plimbări şi discoteci, (sic!) pentru că altfel înseamnă că mă voi însingura şi mai mult. N o să mai văd oameni noi nici măcar la o coadă, n o să mai servesc bomboane din bolul de la Romtelecom, (chit că nu sunt bune) n o să mai socializez cu vânzătoarele de la ghişee. Păcat.
Cineva îmi spunea că tot timpul e coadă de moşari în Braziliei, la sediul electrica. Şi mai spunea că stau la coadă că le place...Păi normal. Bătrânii nu ies nicăieri. De spectacole nu au bani, de parc le e lene sau nu au avut niciodată în chinuita lor viaţă obiceiul de a şi acorda o oră de linişte. Cum să te plimbi în parc când rufele nu sunt spălate, mâncare nu i făcută, etc ? Aşa că nu le mai rămăseseră (atunci)şi nu le au mai rămas (acum) decât cozile, să mai schimbe o vorbă. Iar cozi din alea adevărate nu mai sunt cam pe nicăieri...

later edit! aha, am mai descoperit un lucru bun ! am scăpat de cearşafurile întregi de confirmări de plată, de la poştă ! Din punctul meu de vedere, am salvat nişte hârtie, poate chiar un copac pe an !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Misto asta cu homebankingul. Eu pana de curand mergeam in Braziliei, cam asa, o data la trei luni, uneori chiar cinci (ca-s lenes). Totusi dimineata nu era coada.