25.12.07

MOM...

Când s a apucat tata să se ocupe de înmatricularea ei, m a întrebat ce numere aş vrea. I am spus că mi e indiferent, dar că aş vrea ca numărul...din număr să fie cu soţ. Tata s a sucit, s a învârtit şi s a întors cu B 27 MOM. Mândru nevoie mare. Îmi spunea (şi acum îmi spune ) el prin casă Momo. Eu m am uitat chiorâş, nu cât aş fi putut, că mi a plăcut faza cu MOM, şi l am întrebat : ţi se pare că 27 aduce a număr cu soţ ? Era vârsta mea de atunci, de acord, dar... ?!
Tata, săracul, s a dus înapoi la poliţie şi s a întors cu B50MOM. Nu s a certat, n a argumentat...
De a lungul timpului mă vizitau prietenii inopinat. Mă pomeneam cu ei la uşă zicându mi: ştiam că eşti acasă, am văzut o pe MOM jos.
Acum...(ştirea asta e de ieri) MOM zace pe undeva buşită, la doar 3 zile după ce am vândut o. Curba de la Herăstrău, de dinainte de Ambasada Chinei, i a fost fatală.Doar în 3 zile mutrişoara ei drăguţă de Supernova a fost stâlcită de un şofer care probabil n a prea condus pe polei... Am avut un şoc când am văzut că e ea, numărul ei. Nu mi a trecut încă...

Niciun comentariu: