1.4.08

?!

Acum vreun sfertde oră, când am deschis maşina de spălat să pun ceva într-însa sau cum s o mai scrie cuvântul ăsta, am remarcat că pe albul ei strălucitor au apărut nişte pete...nişte depuneri...de praaaaf!?!?!

sunt cam derutată. păi cum să se murdărească maşina de SPĂLAT! Cum să trebuiască să fie şi ea...spălată ?! E ca şi cum ai jigni o! Mă rog, aşa mi am dat eu seama că am o categorie de lucruri pe care nu cred că ar trebui să le spăl/ curăţ....şi invit rău voitorii să şi ia pofta în cui dacă se pregăteau să spună ceva neplăcut (cum că ce o fi şi la asta acasă sau poate şi farfuriile intră în categoria asta? şi ale răutăţi).

Mă rog, conform cu această dovadă de logică, pe care am crezut o de nezdruncinat, doctorii n ar trebui niciodată să se îmbolnăvească, scriitorii să vorbească şi profesorii să înveţe...d aia m am făcut eu învăţătoare..că într adevăr, nici mie nu prea mi a plăcut şcoala.

Niciun comentariu: