22.6.08

to be or not to be concediu

am ajuns în etapa în care muncesc cum aleargă ăia rânjind la atletism, trăgând cu ochiul fricoşi către finiş. dar - aşa cum mi ar plăcea să văd la concursurile de atletism, însă nimeni nu o face- muncesc cu pauze lungi şi dese, pentru că nu mai am nici un chef. pe undeva mă revoltă faptul că trebuie să fac atâtea chesti în avans, ca să pot pleca, că n am şi eu un serviciu normal, în care pe perioada concediului unuia, colegii rămaşi să acopere locul. Păi atunci nu e concediu, nu? Aproape că e un fel de mi am făcut liber 2 săptămâni şi n ar trebui să mi le scadă nimeni din concediu...
iar zilele sacrosante de concediu s ar strânge vraf, pe urmă maldăr, colină şi ar deveni în final o formă fioroasă de relief. De fapt, chiar cunosc pe cineva care are de luat un munte de concediu, s aude new media?
Mda, e 10:22, ar fi tebuit să fiu pe ogor, ţesând din foldere multe şi dese istorica emisiune Kiss Blitz...E clar, nu mai am chef...
În jurul meu, dezastru colorat. Tricouri mov şi albe şi kaki şi porocalii zac pe uscător. Foenul e părăsit şi dezumflat într un colţ, umplându se invariabile de praf în cele câte 3 zile consecutive în care nu l folosesc. Pe masă zburdă farfurii, unguent de gălbenele, loţiuni de demachiat, sticle de apă minerală, încărcătoare, descărcătoare, (de bani) facturi plătite şi în aşteptare, pachete de ţigări, un dvd pierdut de grup, o grămadă de fire, un vas de bambuşi şi mult scrum pe foaia din care reiese că bagajul e încă doar o listă. Văd şi trollerul într un colţ, cum stă şi şi mănâncă mânerele de indignare, lângă sacii de dormit,cortul şi izoprenele dragi. Nu pare să fie o companie potrivită pentru el, obişnuit cu etichete de identificare pe care scrie abreviat ba otp, schp, cdgl, mă rog habar n am cum se precurtează numele de aeroporturi.
E clar,dacă văd însuşiri umane la nefiinţe, n am chef.Adică mai degrabă aş vorbi cu trollerl decât să merg la serviciu.
Şi totuşi...curaj...

3 comentarii:

MeSSeR spunea...

omg... uscătorul... abia ce mi-l ştersesem din memorie :))

Ana spunea...

haha, exact la tine m am gandit cand am scris cuvantul...acu' spune si tu, nu mai bine te abtineai, decat sa fii tinut in memoria mea cu ajutorul lui???

MeSSeR spunea...

recunoaște, e o amintire specială, nu ți s-a mai întîmplat să vezi așa ceva :P