17.8.08

fugitiv

Sunt la mama şi tocmai i am răscolit frigiderul după un desert, că eu când simt nevoia să mănânc desert e cam de rău, trebuie. Găsesc ceva prăjitură în foi, într o casoletă de plastic, gen comerţ, mă uit puţin la ea, gust. Bună prăjitură, ia să văd cum se numeşte, cafe lux produsă la cluj, ptiu. Pe urmă m a bufnit râsul, sunt eu puţin "sensibilă negativ" la oraşul ăla acum, dar săraca prăjitură ce are? Şi, mai exact, săracul oraş ce are?? Ei, are ceva în plus decât îi trebuia, aia are.

Categoriile astea noi, Inspir şi Expir, îmi sunt foarte simpatice. O să mi petrec, ca blonda, mult timp în ele. Mai c un junghi, mai c un sughiţ, o trece naibii timpul mai uşor. Daaaa, ăla care le rezolvă pe toate, cred că i sătul.

4 comentarii:

Alhambra spunea...

incearca si-un tiuit, io cu asta ma ocup acum :D
...mi-am mai revenit un pic, in sensul ca da, EL e acolo, mereu, n-a disparut, bazaie, dar parca mai vag, si bag in vena ca o fata cuminte (sau nu....), mai trag o repriza de jalanie, din aia cu 'ce viata am, de roman ieftin' - cum sa povestesti cuiva ca te-ai dus (la 36 de ani - ca asa mi s-a spus: da` tu n-ai minte? la varsta ta') la un supertareextraformidabil concert rock, tata, nu cu Julio sau ceva relash, si-o sa vii toata viata de la concertu ala, ha? 'Ce-ati patit doamna la urechi, de ce faceti perfuziile? paaaaiiii, cum sa va zic, o trauma sonora :) suna daaaammmn goood ! aoleooo, v-a pocnit ceva in ureche? ah, nu, sa vedeti, eram la un concert asa, mai langa boxe, am crezut ca ma mai tin urechile, oricum zbieram toti ca apucatii :))) aaa, la concert (si aici urmeaza invariabil zambetul condescendent-compatimitor: saraca femeie, cu copii acasa, cu bebelush, umbla teleleica pe la nazdravanii de-astea....)
Iarta-ma ca am fost mult mai putin fugitiva ca tine, dar parca mi s-a mai dez-negurat putin sufletul...si stii cum e...'fear of the dark, fear of the dark....' ...offff...sper ca tu esti bine...mai bine...

Ana spunea...

imi pare rau. se fac 2 saptamani..poate ti s a fisurat timpanul...cu acuitatea auditiva pe urechea aia cum stai? te ai mai dus la doctor?

Alhambra spunea...

Slava Domnului, audiograma arata perfect, aud toate cacaturile ca si mai inainte (de la aeru conditionat de la vecini pana la tiuitul frigiderului auzit stand in baie :) ), s-a uitat aia in ureche mea de-atunci, a zis ca e bine timpanu, toate urechile in general (medie, externa) numa aia interna despre care nu se gasesc raspunsuri fabrica sunete a proasta...ce am eu cica se cheama tinnitus si e plin netu de dezastre cum ca nu-ti mai trece never...never pt mine e cam mult... astept sa-mi termin plimbarile la perfuzii si o vedea....unii zic ca UNEORI isi revin urechile la normal...io ma rog in continuare...pe langa medicamentele alea odioase cu nume de batranete...
exista ceva bun...pretuiesc si sunt muult mai atenta la tot ce e-n jur, numa ca sa-mi distraga atentia...si-mi umplu sufletul cu copiii...

Ana spunea...

:)
sper din tot sufletul ca o sa inceteze tiuitul... sa mi trimiti si mie poze cu fetitele...