7.9.08

Am făcut piaţa!

Adică am fost la Matache şi m am întors cu un braţ de crizanteme. Pe drum la întoarcere, cu braţul amorţit de greutatea florilor, mă gândeam "Uite cum vin oamenii de la piaţă, pe cărăruie, cu roşii, cu ardei, cu castraveţi...Uite mă şi pe mine cu un morman de flori!". Nu trece un minut, că mă întâlnesc cu un vecin:
-Ai făcut piaţa ?
- Mda... străduindu mă să nu râd...
- Pot să spun că mănânci puţin...
- Exact la asta mă gândeam şi eu acum, fac eu bufnind în râs.

Până la urmă, asta sunt eu. Şi expresia fericită şi ameţită pe care o simt întinzându mi se pe faţă ori de câte ori am în braţe nişte flori, n aş da o nici pe 10 kile de gogonele, pe care oricum le aş fi dus cu maşina, că abia am putu să car nişte flori...

3 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani Ana si la multe postari bune ! :)

Anonim spunea...

La multi ani, Ana!

Ana spunea...

multumesc amandurora