31.10.08

ultimele

ac/dc - clasic ( chitara, tobele!)

keane- merge (single spiralling)

the verve- când am pus în cd player the verve, mi a venit să arunc keane. excelent, după părerea mea. sound-ul care mi place, la o trupă de după 90.

queen- hm. slăbuţ. mă bucur că au ce să cânte acum, poate nu mai cântă rodgers piesele lui mercury (yeah right). nu ştiu, are ceva eroic care mă enervează. militantist.

kaiser chiefs - nu mă omoară cu muzica. are ceva slinos şi dezlânat aşa, post hippie on chemical drugs. habar n am cum arată, dar eu i aş desena lungi, deşiraţi, genul ăla de alice care n ajunge la proprii pantofi. textele îmi plac în schimb. m a fascinat comparaţia " I feel the same way again- Like a tomato in the rain".

Marillion - Happiness Is The Road -e în curs de ascultare. Şi ăştia, n au mai scos album din 2007 şi acuma scot undublu, cu 22 de piese!!! Ori e slăbuţ, aerat, cu ifose de floyd underground, ori m am prostit eu de tot.

europe - almost unplugged- slab de tot. parcă e o întâlnire joey tempest şi fanele, (n am mai auzit pe un live atâtea chirăieli, de la beatles încoace... înţeleg ideea cu joey-băiat-drăguţ, dar...) la care cineva a tras un bootleg. cântat neglijent,( se zice relaxat acuma) fără nici un fel de pretenţie de noutate în piesele lor sau coveruri. zeppelin şi floyd cântate de tempest??? o glumă proastă... păcat, nu m aşteptam, după start from the dark şi secret society - ca să vedeţi că mai ştiu câte ceva.

the cure, gary moore - aşteaptă

grimus- aşteaptă cd-ul din mapa pe care aseară am cumpărat o goală!

Niciun comentariu: