3.11.08

no chef

n am chef de scris zilele astea si nici cu celelalte nu mi merge mai bine, ce sa zic. Capul retezat al lui Iris Murdoch ma enerveaza de mi vine sa i trag un sut cat colo, dar aproape niciodata n am lasat neterminata o carte inceputa, dintr un ciudat soi de respect. Fie n am prins eu ideea cartii asteia, fie e o scriitura artificiala si neverosimila, cel putin in lumea mea. O sa fac o pauza de Murdoch inainte de a citi recomandata Marea, marea.
Nici cu muzica nu stau foarte bine. Celelalte Cuvinte zace in geanta, nici macar nu l am desfacut din tipla -mda, n am diacritice aici, unde sunt acum. Albumul asta imi da o stare proasta numai cand ma uit la el, fara ca el, saracul, sa aiba vreo vina. Astept sa mi treaca, sa l pot asculta.
Nici cu Grimus Panikon nu stau mai bine. Am recuperat cd ul pierdut in geanta lui E. si l am si ascultat, si de placut imi place, dar inca nu ma simt in stare sa scriu ceva inteligibil despre el. Mai aman o saptamana.Mi a cam dat batai de cap si imprejurarea in care am fost dupa albumul asta si asta ma face sa ma simt putin straina de el, desi de la a doua a treia ascultare a inceput sa mi se bage sub piele.
Colegii de la inca ne-lansata gq au de suferit de pe urma lipsei mele de chef. Iarasi sunt in urma cu cateva din multele chestii pe care mi le cer. Adevarul e ca nici nu prea mi vine sa scriu, pentru ca o data la 3-4 zile cererile se schimba. Vrem aia, dar acum ailalta. sa fie asa, mai taie, mai pune, inca 15 semne, mai taie 10...Ih!
N am chef si imi lipseste un coleg de apartament. Imi vine sa stau cu cineva, cu care sa impart frigiderul si baia si cu care sa discut cheltuielile si sa predau stafeta la chei. Simt nevoia sa gasesc pe cineva acasa, care sa nu insemne mai mult decat un vas cu flori, dar totusi, sa fie viu. Si sa vorbeasca.

E clar, n am chef de nimic.

Niciun comentariu: