5.11.08

somn = bună dispoziţie

aseară am fost acasă la 7 şi nu mi venea să cred! că n am umblat teleleu pe la prieteni, că n am dormit prin străini, că i drăguţ acasă, e plin de flori, ce mai, am clipit de câteva ori de buimăceală uitându mă la casă şi la ceas şi întrebându mă ce naiba să fac până la culcare. Mi am revenit repede, întrucât trebuia să scriu un articol, apoi să mă duc la şapte seri ca să iau şi să dau nişte bani pt biletul la ac dc al tobarului din imagine:D
Dar! Am apucat să bag rufe la spălat -nu mai aveam decât şosete de un roz dubios, care s pe mine acuma şi deja au atras ceva comentarii ironice din partea colegilor şi underwearsi tanga, care,zău, nu i cazul - să spăl vasele, să curăţ pe ici pe colo (n am exagerat!) prin casă, să şi scriu o prostie... cât timp am avut!
Ei...şi azi noapte, când am revenit la cuibuşor, mi a făcut plăcere să mi pot promite că azi o să dorm cât vreau! Şi m am trezit odihnită şi fericită pe la ora 12, ce drăguţ, fiind miercuri!
Am fost aşa bine dispusă - cu excepţia faptului că am căutat salem mentolat pt o colegă şi m au speriat vânzătorii că nu se mai produc şi nu se mai aduc şi am avut mustrări de conştiinţă, de cât am fumat io de la aia, care cică decât să nu mai fumeze d astea, mai bine nu mai fumează nimic!!!- încât am ascultat într o veselie Keane şi am dansat în maşinăăăă!!! Ştiţi cum se dansează în maşină?! Păi întâi dai tu din toate alea,aşa aşezat la volan şi cu centura pusă şi normal, cânţi tare, ca să acoperi casetofonul care oricum e dat la 20. Şiiiii, dacă sunteţi puşi pe şotii şi bine dispuşi ca mine, dansaţi şi cu maşină cu tot, adică faceţi fente pe stradă prin sucirea de volan, mda, tată nu te enerva.
Deci, sunt bine dispusă şi cum n am mai fost demult!

P.S. Mă duc să dorm încântată de această zi drăguţă, în care am făcutun promo plin de greşeli, pe care va trebui să l corectez mâine. Deocamdată la Lyon este 0-0 pentru Steaua, Doamne ajută...

Niciun comentariu: