20.12.08

on the road of Christmas

aseară am fost să fac exchange de cadouri cu the best man friend ever, numai că meseria lui şi cel mai apropiat oraş în care ne puteam întâlni au însemnat Predeal. Am plecat seara, pe la 9, eu fiind o şoferiţă deosebită, care nu vede nimic noaptea.
la un moment dat, am şi avut cu cel care mă aştepta, următoarea conversaţie:

- Unde eşti?
- Pe druuuum, şi nu văd nimic!!!
- Ha ha, ha, ha ha...
-Di ce râzi, măăăă???
- Nu, nimic, lasă...

Ajungem la minunatul club din Predeal, de a trebuit să l înconjurăm de trei ori până să găsim intrarea, mă rog. Înăuntru deja era acţiune, lumea era încordată, sunetistul ameţit la propriu băga delay-uri unde i se năzărea, (aş vrea să mă fac vrăjitor, vră-ji+tor, pfaaaaa, groaznic) era dat tare ca pentru 100.000 de oameni, când de fapt eram cu toţii vreo 80, câţi n or fi murit...

Vine şi pauza...
- Deci, de ce râdeai?!
- Ha, ha...am vrut să te sun dup aia să ţi zic să ţi dezabureşti geamurile
dacă nu vezi nimic!!!

Hah, ce glumă, am zis eu repede şi pe urmă mi am dat seama că totuşi la o bucată de vreme geamurile se aburiseră ele un pic, dar evident că nu d aia nu vedeam.

De reţinut din seara asta e că cineva a primit un pix după care mie mi au căzut plombele ieri când l am văzut, iar eu am primit cel mai frumos portofel din lume ( e maro? că nu vedeam în club, nu!!! e negru! voiai maro??? nu, evident).
Cum în sinaia în cartierul meu era pană de curent, aşa c am fi tremurat de frig noaptea, am decis să ne întoarcem acasă în aceeaşi seară. asta după ce i am dus şi pe ei la cota 1200, drumul spre Trei Brazi, unde în urma dezlipirii noroiului de pe o roată, omul a remarcat expert:
- dacă pe cauciuc e desenat un soare şi un nor cu ploaie din el, astea nu s de iarnă:D
Nu erau, iar acolo sus era deja zăpadă aşezată. aşa că mai bine c am plecat.
De fapt mai importand decât să mă laud eu cum a fost şi ce am făcut era să le mulţumesc băieţilor din forduleţul alb B86TMY, pe care l am luat drep iepuraş la întoarcere, iar fata care a condus s a ţinut atât de bine după ei, prin ceaţa aia nasoală, încât, la intrarea în Bucureşti, când au văzut ăia că E FATĂ s au şocat şi era gata gata să ne scoată la bere. dar nu aseară, ci mâine...

Niciun comentariu: