15.4.09

boală, timp şi libertate

o ţară în care în două zile se confirmă un concert mare, dar se amână întreg festivalul e ţara tuturor posibilităţilor. nu bune, e drept, dar e ceva!

e drăguţ să fii bolnav, pentru că mereu se găseşte cineva care să ţi caute în coarne, să te întrebe dacă vrei un ceai, o frecţie, o aspirină sau -deja venită - o mângâiere.
de multe ori se întâmplă ca atenţia să vină din partea cuiva a cărui grijă tu n o ai . Au şi grijile şi afecţiunea fluxul lor. De cele mai multe ori curg înspre cei care le merită cel mai puţin (inclusiv eu şi la mine).

atunci când mă precipit să fac ceva, aud mereu de la cei vârstnici " ai răbdare!" sau " este timp...". paradoxal este că, teoretic, vârstnicii au mai puţin timp decât cei mai tineri.
de astăzi am hotărât că am timp şi o să încerc să găsesc şi nişte răbdare. totuşi, nici aia cu " nu ţi mai ocupa timpul cu toate prostiile" nu e de lepădat.

Bukowsi: " foarte mulţi tineri PAR liberi, dar chestia asta ţine doar de chimia şi de energia organismului şi n-are nimic de-a face cu libertatea spiritului. am întâlnit oameni liberi în cele mai ciudate locuri şi de TOATE vârstele - oameni de serviciu,hoţi de maşini, spălători de maşini, chiar şi câteva femei - majoritatea asistente medicale sau chelneriţe, de TOATE vârstele. sufletul liber e un lucru rar, dar uşor de recunoscut - de obicei, pentru că aparţine acelor oameni în compania cărora te simţi bine, foarte bine." (ed. Rao trad. Gabriella Eftimie)

Niciun comentariu: