1.5.09

diviziunea familiei de 1 Mai

Să vă spun cum a funcţionat împărţeala anu ăsta. A fost aşa rapidă, că n am apucat să mă dezmeticesc şi am şi rămas acasă!
Tata şi cu Mihail ciripesc fericiţi - spre uşurarea noastră- la Paris, pe Arcul de Triumf:)))
Mama şi cu Alecu ciripesc fericiţi în drum spre Marea Neagră, la mulţi ani, mama! Mama nu a mai fost la mare de 9 ani şi la Mangalia de 32 (!) când a fost cu mine, care aveam 3!
EU şi cu bunica şi cu Kiri, Vera, Cara şi Ţipi am rămas acasă. Sfânta Vineri îşi face de lucru prin curte, iar eu îmi trag gălbenuşul.
La un moment dat, zilele astea, o să copiez aici nişte prostioare de poezii cu vaste influenţe topîrceniene,pe care le am scris eu la 19 ani şi mi le a citit mama aseară. Şi...mi am auds aminte că eram ceva mai talentată şi mai liberă acum - Doamne!- 15 ani!!!

Dar să nu ne întristăm nici măcar un pic!
E 1 Mai şi afară e frumos!
Să ne fie bine tuturor!

Niciun comentariu: