11.6.09

matrimonială


Acu' serios, dimineaţă mi a fost frig la birou de mi au îngheţat picioarele. Dimpreună cu Emi, d-na de serviciu, am găsit soluţia minunată şi m am băgat - mulţumiri echipei de producţie a televiziunii noastre!- într un sac al lui Moş Crăciun. De unde am tras eu concluzia că zău aş putea fi cadoul cuiva. Un cadou nici prea prea nici foarte foarte, (încape cu totul în sac, 166cm, 65 kg din care 20 dispuse pe coapse, dar promit că mai scade) care stă mult mai bine la capitolul umor decât acum 3 luni. Miopia e -3, pot să conduc şi altceva mai citiţi şi p aici. Serios, caut băiatul imperfect, dar nu chiar aşa ca ăla pe care mi l am imaginat ulterior dezbrăcării sacului, când am descoperit pe mine o aţă lungă roşie. Am înfăşurat o pe deget şi deeeci mi a ieşit că iubitu meu next o să aibă părul roşu şi o să l cheme Xenon. Bine că nu Xanax!
-30 şi + 40 să se abţină, nu sunt eu prea sau foarte, dar nici grădi sau aslan.
ăăă...şi vorbesc serios. via mail.

2 comentarii:

Andreea Badran spunea...

Hahahahaha, ce-am mai ras! Iti sta bine-n rosu ... Succes la gasit berbantu' imperfect! Nu va fi usor!
Si inca ceva: saruta marea din partea mea, pana ajung si eu!

Ana spunea...

Andreea, sa ai vreme buna!
Iulia, iti multumesc pentru mesaj, dar locul lui nu era aici. Despre restul, putem discuta pe messenger, daca ai chef.