7.9.09

despre kumm e

aproximativ " "

"ştiu că sunt mai protocolar. sunt şi foarte emoţionat să văd că vă place într adevăr muzica noastră. de fapt, cred că sunteţi nişte extratereştri..."

prea puţin comerciale, poate, şi foarte puţin sigure speach urile acestui solist, căruia i prind bine, însă, particularizarea şi emoţia. sper, totuşi, că acel cuvânt reprodus în italice, nu trădează mai mult decât emoţia entuziasmului de a auzi vreo maxim 300 de oameni reacţionând frumos şi corect la o muzică bună.
nu de alta, dar:

- n aş dori să simt subtil jignite alte gusturi sau afecţiuni de ale mele,în materie de muzică.

- la concertul trupei de la stufstock, m am temut că n o să i pot vedea decât în condiţii de groaznică aglomeraţie. acestea i ar fi însumat şi pe tereştri, în opinia lui mocan. totuşi, după zob, publicul s a retras în aşa măsură, încât am ajuns fără dificultăţi la gardul din faţa scenei. şi zăcu că nu cred că ăia plecaţi n auziseră de trupă.

- detest discriminările, în orice formă a lor, de la subtilă, până la făţişă. nici nu vreau să mi imaginez ce ar face eclecticul solist al kumm, dar şi compania sa, dacă ar afla că una din trupele mele de suflet - mai mult pentru munca şi zdruncinarea ei şi doar în parte pentru produsele finale - este cargo.

- cred că important pentru fiecare este ce crede fiecare. nu am deloc chef să mă simt sfâşiată de contradicţii şi vini pentru muzica pe care o ascult. şi nu vreau să mă simt jignită nici măcar 1% pentru asta.

-publicul unui concert trebuie tratat cu respect, atâta timp cât te tratează cu respect. sunt puţin importante motivele care l au făcut să vină acolo: curiozitate, plictiseală, o seară în oraş cu gagica, un loc în care să bei... important e faptul că a ales să rămână şi să te asculte, necum studiile lui de acasă, faptul că şi bate nevasta, că scrie greşit sau e bântuit de hiperpolitcially corect. nimic din toate astea nu mai e treaba ta.

- oare mamele lui kumm ascultă formaţia şi le place într adevăr la toate? că dacă nu, zău, mă aştept la o denunţare majoră de terestre, în formula as.

nu sunt supărată, dimpotrivă. găsesc (doar) că această abordare e una impetuoasă, tinerească. dacă aşa va fi fiind, trupa, fiind atât de tânără, mai are desigur de aşteptat până la confirmare şi consacrare. aşa cum se întâmplă, în definitiv, cu toţi.

Niciun comentariu: