10.11.09

Funny haha

am primit acum ceva vreme prin poştă un calendar de la nuş ce marcă de ţigări, pe care nu o fumez eu. dar de calendar mi a fost milă, că era din ăla frumos care se lipeşte pe frigider, aşa că l am lipit mai într o parte.

nu l am mai băgat în seamă până azi dimineaţă, când, probabil graţie faptului că ne aflăm în luna mea de naştere, m am uitat la el. era la foaia lui august.

M am apucat să rup foile, şi dă i şi dă i, dau de noiembrie, dau să l aşez înapoi pe fridge, când fac ochii mari mari! Data naşterii mele era - deşi pică joi, dacă nu mă nşel - încercuită cu roşu! Un ditamai cercul roşu!
M am lăţit toată într un rânjet - că ăla nu mai era zâmbet - întrebându mă flatată de unde naiba ştiu ăia de la Winston când mi s născută eu, dar oricum eram foarte mândră şi năucită, gândindu mă ce de a calendare personalizate au făcut ei.

Încă 3 secunde de încântare vanitoasă şi privirea mi a alunecat în stânga paginii. Acolo se anunţa că în data de ...se strâng participanţii la cursa de yahturi a...

Ei, AŞA m a bufnit pe mine prima oară râsul azi! Un râs ha+ha. Fug, că iar am întârziat!

Niciun comentariu: