18.1.10

aici e jale mare:P

n am fost în stare de nimic toată ziua, de fapt am făcut o supă şi nişte crutoane de pe urma cărora am afumat toată casa.
pe urmă, cu ţigările alături, m am apucat să citesc melancolica şi frumoasa carte în format electronic, a lui Bogdan Calu, alias Baghe(e)ra, despre începuturile - şi continuările - radioului bucureştean. De la Unifun la Uniplus.
La City, cel pe care l ascult de când era în probe, cioceanu zice că 18 ianuarie e "the blue monday", cea mai tristă zi a anului, cf cercetătorilor britanici,avcorz.
Acum vreo jumătate de oră un pasaj din cartea lui baghera mi a adus aminte puternic de el, şi am simţit nevoia să l caut cumva. era, -culmea- ca de obicei ascuns, iar când mi a răspuns, mi a bătut inima chiar mai tare decât ştiam că poate.
dar nu se schimbă totul aşa de repede...din păcate nu.

4 comentarii:

Anonim spunea...

despre ce carte e vorba? vreau si eu sa citesc.

Ana spunea...

de la unifun la uniplus
scrie i lui baghera si roaga l sa ti o trimita.
pup

Anonim spunea...

puuuup
am citit ceva fragmente pe blog.
adresa de la city banuiesc ca e baghera@cityfm.ro...

Ana spunea...

exact, draguto:P