19.1.10

cu stolul

nu mi place
nu mi place să mi bag picioarele...ude, în şapi,saboţi,papuci după baie. nu mi place să mă spăl pe dinţi sub duş, am încercat, e naşpa. nu mi place să mi ud părul când mă spăl pe faţă (deşi ador să intru sub apă cu totul,la mare). nu mi place să mi şterg ochelarii după ce m am cremuit pe mâini. nu mi place să amestec pe mâini crema de mâini, cu cea de corp şi cea de faţă -mda, asta e cam prea ciudată. nu mi place să mi mai pun cafea peste zaţ. întotdeauna mai las puţină cafea, da, atunci se poate. nu mi a plăcut niciodată să mănânc sendvişuri mixte. nu mi place să mănânc dulce la micul dejun. nu mi place să nu mănânc micul dejun. nu mi place să mănânc încet. nu mi place să mănânc seminţe (deloc)şi toate chestiile care se lipesc de dinţi, în public. sunt terifiată să n am pe dinţi urme de pufuleţi, de exemplu, sau urme de alune, nuci, biscuiţi, caramele ÎN dinţi.
to be edited pe măsură ce mă mai prind.

nu pot
nu pot să mănânc floricele, ciocolată,seminţe, you name it, la cinema. nu pot să termin masa cu dulce - that s so french, nu?. nu pot să nu întreb dacă e bună mâncarea pe care am gătit o. nu pot să nu pun o sută de mii de întrebări, când mă interesează cineva, ceva, o situaţie sau o întâmplare. nu pot să înţeleg replici despre un subiect la care am renunţat cu o jumătate de oră în urmă. nu pot să nu citesc ad literam. nu pot să ignor nuanţele. câteodată nu pot să nu înjur. nu pot să nu mă perpelesc când dorm lângă corpul iubit. mda, asta trece, doar că io n ajung niciodată în stadiul să mi treacă. nu pot să rezolv nimic la analiză matematică. nu pot să mă îmbăt când nu sunt singură. nu pot să nu termin o carte începută. nu pot niciodată să mă abţin să plâng, indiferent de circumstanţe. nu pot să mă abţin să nu replic, indiferent de situaţie sau circumstanţă - a nu se înţelege că vreau să am ultimul cuvânt. nu pot să înţeleg cum e să te reţină lipsa de bani- ăsta recunosc că e un răsfăţ, pentru că până acum am trăit privilegiul de a putea face întotdeauna rost de ei. nu pot să nu fiu cruioasă, din inerţie, ce drăguţ sună... dacă am puţin timp la dispoziţie, nu (mă) pot hotărî niciodată ce să fac. bunăoară, acum 8 minute m am dezbrăcat şi pus în pat, hotărâtă să dorm o oră. după vreo 5 minute am decis că nu am timp să dorm, m am luat din pat şi îmbrăcat la loc...acum mi e somn, dar ar dispărea cu siguranţă exact când aş pune capul pe pernă.


to be edited pe măsură ce mă mai prind.

Niciun comentariu: